واردات و ترخیص انواع پنلهای ال ای دی
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص انواع پنلهای ال ای دی

تکنولوژی پنل های LED یک نکنولوژی سبز برای تامین روشنایی هستند. پنل های ال ای دی اشعه ای از خود ساطع نمی کنند. همچنین فرآیند تولید پنل ها تقریبا هیچ نوع آلودگی ای ایجاد نمی کند. همه ی مواد استفاده شده برای تولید پنل ها را می توان بازیافت نمود. این ویژگی قابل بازیافت بودن، برای توسعه ی پایداراقتصادی و اجتماعی بسیار ضروری است.

شرکت بازرگانی فیروزه  با توجه به سطح نیاز کشور اقدام به فعالیت در زمینه واردات انواع پنلهای الکتریکی از چین و ترخیص پنلهای الکتریکی ال ای دی (LED ) از گمرک برای بازرگانان مختلف نموده است. 

 

 

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.

 شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات انواع پنلهای الکتریکی از طریق بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: پنلهای لایت ال ای دی , واردات انواع پنل الکتریکی , واردات انواع پنل لایت ال ای دی , واردات لوازم الکتریکی , پنل LED , بازرگانی فیروزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: